کد خبر: ۹۷۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۱۱۰
نامزد اصلاح‌طلبان در اولین نطق انتخاباتی خود که از تلویزیون پخش شد، تاکید کرد که: «‌ما قرار نیست برنامۀ جدید بنویسیم و سیاست جدیدی اجرا کنیم. قدم اول ما این است که مسیری که دولت پیش گرفته را ادامه دهیم‌».
توپخانه کیهان علیه پزشکیان روشن شد: در ستاد خود از عوامل فتنه استفاده کرده ایدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه کیهان با بیان این سخن پزشکیان نوشت: این سخن ایشان با خواسته مدعیان اصلاحات ۱۸۰ درجه تفاوت دارد و به همین علت است که داد مدعیان اصلاحات از آن بلند شده و می‌گویند ایشان آن‌گونه که انتظار داشتیم نیست!
 
کیهان در ادامه آورده است: اما ایشان دارند رد گم می‌کنند! چون مسئولان اصلی ستاد انتخاباتی خود را از افراطیون مدعی اصلاحات و کسانی که علناً با شهید رئیسی مخالفت می‌کردند و بعضاً در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ نیز حضور فعال داشتند، انتخاب کرده است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: