کد خبر: ۹۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۶۲
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فرزندان سبزپوش فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کنند.

پلیس تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ، سردار "حجت الله سفید پوست" در مراسم تشییع شهید "اصغر خلیلی مهر" که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار داشت: امروز داریم وداع می کنیم با همرزم عزیزمان که در یک عملیات ناجوانمردانه به دست اشرار به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: پیام شهادت این افسر عزیز و لایق که جان شیرین خود را برای امنیت مردم شهرستان ایذه فدا کرد این است که ما فرزندان سبزپوش فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه امروز باز هم فراجا افتخار این را دارد که فرزند دیگری را تقدیم امنیت این مرز و بوم کند، عنوان داشت: کارکنان پلیس در جهت حفظ امنیت و آسایش مردم هر لحظه در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: