کد خبر: ۹۷۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۶
بانک تجارت در اقدامی جدید، امکان استفاده همزمان از سرویس‌های پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرد.

استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک به‌منظور رفاه حال مشتریان و استفاده بهتر از خدمات همراه‌بانک تجارت امکان استفاده از دوسرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت را به‌صورت همزمان فراهم کرده است.

استفاده از سرویس صندوق پیام در همراه‌بانک تجارت بدون کارمزد بوده و با فعال‌سازی این سرویس، تمامی پیام‌های واریز و برداشت بدون درنظر گرفتن مبلغ تراکنش در آن قابل مشاهده است.

پیش از این خدمت جدید، متقاضیان فعال‌سازی صندوق پیام در همراه‌بانک تجارت باید نسبت به غیرفعال‌سازی سرویس پیامک لحظه‌ای روی حساب خود اقدام می‌کردند و درصورت فعال‌سازی مجدد پیامک لحظه‌ای، صندوق پیام همراه بانک غیرقابل دسترس می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: