کد خبر: ۹۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۶۹
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: طرح ترافیک امسال تغییر نمی‌کند.

طرح ترافیک امسال تغییر می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره طرح ترافیک جدید در پایتخت و سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد.

شهریار افندی‌زاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با مهر، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: تا زمانی که ۹۰ درصد خبرنگاران طرح‌های جدید را دریافت نکنند طرح‌های قبلی‌ها به قوت خود باقی است.

وی افزود: به دلیل جابجایی سامانه‌ها این موضوع امسال با تأخیر مواجه شده است.

افندی‌زاده درباره سرانجام تغییر طرح ترافیک گفت: نحوه اجرا و جزئیات طرح ترافیک معمولاً هر سال بر اساس مصوبه شورای شهر است و برای ۱۴۰۳ تغییری ندارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: مطالعات و آسیب شناسی صورت گرفته و تا پایان آبان طرح بازنگری و در آذر ماه شورای عالی ترافیک آن را ارزیابی و سپس شورای شهر آن را بررسی و در نهایت اگر بهمن ماه تصویب شود در سال ۱۴۰۴ تغییرات اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: از تجارب شهرها و کشورهایی مثل سنگاپور، استکهلم و لندن در نحوه تغییرات استفاده و آسیب شناسی اجتماعی و اقتصادی بررسی و ساعات ورود و خروج بازنگری می‌شود.

افندی‌زاده خاطر نشان کرد: مشاور دانشگاهی در این زمینه گرفته شده و محدوده‌ها و نحوه چگونگی ورود و خروج در طرح ترافیک بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: