کد خبر: ۹۷۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۵۰
حس سلطانی مجری باسابقه تلویزیون با اشاره به ویژگی های لازم برای اجرای مناظره‌ها بیان کرد که مجری نباید دست بسته باشد.

مجری مناظره‌ها دست‌بسته نباشد/ لزوم ورود به موقع به بحثبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این هفته دوشنبه ۲۸ خرداد اولین مناظره انتخاباتی ۶ نامزد ریاست جمهوری در استودیو شماره ۱۱ برگزار می شود. رئیس صداوسیما پیش از این از آماده سازی این استودیو خبر داده بود و در نشست خبری خود اعلام کرد که مجری مناظره ها هم به زودی اعلام می شود.

تا الان مهدی مهدی‌قلی، سحر امامی و محمد جعفری خسروی اجرای برنامه های انتخاباتی را بر عهده داشته اند و با نامزدها گفت و گو کرده اند. با این حال هنوز بسیاری کنجکاوند که بدانند سکان اجرای مناظره ها را چه کسی به دست خواهد گرفت.

مهر نوشت: در همین راستا حسن سلطانی مجری و گوینده با سابقه رادیو و تلویزیون در سخنان کوتاهی به ویژگی های مجری مناظره ها پرداخت.

وی درباره اجرای برنامه مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری و اینکه مجری این برنامه ها چه ویژگی هایی باید داشته باشد به خبرنگار مهر گفت: مجری مناظره باید کاملاً انصاف و عدالت و همچنین زمان را رعایت کند.

وی اضافه کرد: ما تحت هیچ شرایطی نباید جانبداری او از یک نامزد خاص را ببینیم. تلویزیون برای همه و اصل این رسانه بر بی طرفی است. وظیفه تلویزیون در اختیار قرار دادن یک فرصت برای نامزدهای محترم است.

سلطانی با اشاره به دوره های گذشته مناظره ها عنوان کرد: خدا را شکر از سالی که مناظره ها شکل گرفت و از زمانی که مناظره ها برگزار شده است تا امروز تلویزیون و مجری ها این اصول را رعایت کرده اند هرچند نامزدهای محترم در دوره هایی برخی از اصول را رعایت نکرده اند.

این مجبری باسابقه یادآور شد: مجری مناظره‌های انتخاباتی نباید خیلی دست بسته باشد و باید بتواند در مواقع لزوم به بحث ورود کند به طور مثال وقتی من در مقام مجری می بینم که یکی از نامزدها طرف مقابلش را بایکوت می کند یا یکی از نامزدها فرصتی برای جوابگویی ندارد بنابراین باید ورود کنم. در چنین مواقعی لازم است که فعالانه جلو برویم و به دیگری هم فرصت صحبت کردن بدهیم. در واقع به گونه ای پیش برویم که رعایت انصاف برای همه نامزدها فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: