کد خبر: ۹۷۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۹۴
نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بدانند که امید آفرینی در بین مردم به منزله وعده دروغ نیست؛ باید تلاش خود را بکار گیرند تا با ارائه برنامه و وعده های صادق نظر مردم را در انتخابات ریاست جمهوری جلب کنند.

آینده روشن است/امیدآفرینی در بین مردم به منزله وعده دروغ نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین گروسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: معتقدم که امروز بزرگ ترین پروژه کشور باید اعتمادسازی باشد. اعتمادسازی بین مردم، دولت و حاکمیت. از نگاه بنده این مهم ترین پروژه ای است که باید به آن پرداخته شود. ایران اسلامی پتانسیل های بسیار زیادی دارد. ما 11 درصد منابع دنیا را در اختیار داریم و تنها یک درصد جمعیت دنیا را داریم. بنابراین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای بهره گیری صحیح از این منابع برنامه ارائه کنند.

کاندیداها باید با مردم صادق باشند

وی ادامه داد: از سوی دیگر اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند به مردم باید امید و نشاط داد بدین معنا نیست که کاندیداها به مردم وعده دروغ دهند. بلکه باید به مردم وعده های صادق داد. کشور ما این پتانسیل را نیز دارد. بنده نیز برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردم اما به لحاظ اینکه دیدم خیلی از عزیزان وارد صحنه شدند کنار رفتم. هدف بنده نیز جلب مشارکت عمومی بود.

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که کاندیداهایی که اکنون تایید صلاحیت شده و وارد عرصه رقابت شده اند، باید به مردم وعده هایی بدهند که قابل اجرا باشد. صداقت با مردم سبب حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهد شد. بنده اظهار تاسف می کنم که خیلی از رسانه های خارجی دائما به مردم ندای ناامیدی می دهند، در حالی که کشور ما انصافا مسیر رشد را طی می کند. کاندیداها باید برای حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور برنامه ارائه کنند. از نگاه بنده اعتماد سازی بین مردم و حاکمیت بزرگ ترین پشتوانه نظام است.

رئیس جمهور شهید بر اعتماد سازی تاکید داشت

وی تصریح کرد: بنده چندین دوره عضو کمیسیون صنایع و معادن بودم و مثالی را می خواهم مطرح کنم. شرکت فولکس واگن ورشکسته شد و تقاضای وام از بانک جهانی کرد. پرسیدند پشتوانه شما چیست. گفت پشتوانه بنده اعتماد مشتری ها است. این سبب احیای آن شد. بنابراین ابر پروژه امروز کشور باید اعتمادسازی باشد. در دیداری که عید با رئیس جمهور شهید داشتیم همین جمله را شهید جمهور بیان کردند. باید در کنار آن در حوزه های اقتصادی و رفاه اجتماعی برنامه داشت.

گروسی افزود: کاندیداهای انتخاباتی باید به جوانان امید تزریق کنند. خیلی از جوانان از بنده سوال می کنند که آیا آینده کشور بهتر خواهد شد؟ چرا نشود. اگر مهره به درستی در جای خود قرار بگیرد و از تجربیات و ظرفیت های همه نخبگان استفاده کنیم، آینده روشن خواهد بود. از نگاه بنده آینده کشور بسیار روشن است. کاندیداها نیز باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا مردم در صحنه حاضر بشوند. حضور مردم صحنه بسیار حائز اهمیت است. قطعا مردم با حضور در پای صندوق رای فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که می توانند مردم را به صحنه انتخابات بیاورند نباید غفلت کنند. ان شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: