کد خبر: ۹۷۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۶۶
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: تأمین نیازهای زنان و دختران و موقعیت شغلی آنها بایستی مورد توجه قرار بگیرد و نباید مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش کنیم.

پورمحمدی: مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش نکنیم /بین مردان و زنان ما نباید تفاوتی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در یک فیلم تبلیغاتی با اشاره به حقوق زنان و مردان جامعه ایرانی گفت: نصف همه جوامع از زنان و دختران تشکیل شده است و طبعاً جامعه ما نیز چنین است و نگاه ما به زن باید جامع و کامل باشد.

بنابر گزارش تسنیم، وی گفت: تأمین نیازهای زنان و دختران و موقعیت شغلی آنها بایستی مورد توجه قرار بگیرد و نباید مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش کنیم.

پورمحمدی تأکید کرد: جامعه بدون حرمت به زن و حضور شفاف زنان، اصلأ انسانی نیست.

وی گفت: مرد ما نیز اگر رعایت نزاکت و آداب صحیح اخلاقی را رعایت نکند و حفظ شئونات نکند او نیز هنجارشکن خواهد شد. بین مردان و زنان ما نباید تفاوتی باشد اما مشاهده می‌کنیم که به زن‌های جامعه که می‌رسیم قید و قیودهای ما زیاد می‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ما یک جامعه انسانی از زن و مرد و دختر و پسر هستیم و همه بایستی قواعد یک جامعه خوب و مدینه فاصله انسانی را رعایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: