کد خبر: ۹۷۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
کیهان نوشت: آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.

حمایت قاطع کیهان از اولین نطق انتخاباتی مسعود پزشکیان/ او آنقدر تجربه دارد که بدخواهان کشور را ناکام کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه کیهان نوشت:

منافقین جدید و تندروهای غربگرای داخلی که نسبت به نطق تلویزیونی پزشکیان ابراز نارضایتی و طلبکاری از موضع بالا کرده‌اند، همان‌هایی هستند که در ادوار مختلف به تناوب، دور کسانی مانند مرحوم‌ هاشمی، خاتمی، کروبی، عارف، روحانی، همتی و... جمع شده و تا عرش بالا برده بودند، و ضمنا به وقتش هم که توقعات‌شان به قدر کافی برآورده نشده‌، پنجه بر صورت همین شخصیت‌ها کشیده و از بدترین توهین و تخریب دریغ نکرده‌اند.

آنها بارها، ‌هاشمی را «انحصارطلب، پدرخوانده، و عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای»، خاتمی را «اردک لنگ، جزو بدترین‌ها در مجمع روحانیون، شاه سلطان حسین بی‌عرضه»، «کروبی را یک دنده، مرتجع و ساده‌لوح» و «عارف را اصلاح‌طلب قلّابی و برانگیخته نهادهای امنیتی» خوانده‌اند.

منافقین جدید، ادامه منافقینی هستند که حضرت امام(ره) درباره‌شان فرمود: «خدا می‌داند که من مکرر به این (بنی صدر) گفتم که آقا اینها تو را تباه می‌کنند، این گرگ‌هایی که دور تو جمع شده ‏اند و به هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین می‌برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند».

آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: