کد خبر: ۹۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۶۹
هافبک تکنیکی سپاهان مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته است.

پیشنهاد استقلال به پرسپولیسی سابق؛ یاغی جدید در راه است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فرشاد احمدزاده همانند فضل گذشته بار دیگر موردتوجه دو تیم پایتخت قرار گرفته و البته اینبار با شرایطی متفاوت روبروی آنها قرار خواهد گرفت و با توجه به اتمام قراردادش، احتمال دل کندن از اصفهان برای او بیشتر خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، احمدزاده که توانسته در طول دوران حضورش در سپاهان مهره‌ای تاثیرگذار در جمع طلایی‌پوشان لقب گیرد و با توجه به عملکردی که داشته، اکنون احتمال تغییر فضا در فصل آتی برای او قابل پیش‌بینی است. فرشاد احمدزاده فصل گذشته نیز موردتوجه استقلال قرار گرفته بود و با توجه به دوران همکاری موفقی که با جواد نکونام در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته بود، یکی از بازیکنانی بود که سرمربی استقلال برای ایجاد تنوع در خط میانی تیمش روی او حساب باز کرد. با این حال با توجه به قرارداد این بازیکن با سپاهان و عدم توافق برای صدور رضایت‌نامه و حتی معاوضه، این انتقال در فصل گذشته نهایی نشد.

اکنون با گذشت تنها چند روز از پایان لیگ برتر و در شرایطی که هنوز جام حذفی باقی مانده است، احمدزاده با پیشنهاداتی برای فصل آتی مواجه شده که ترجیح داده در شرایط کنونی به آن پاسخ نداده و همه چیز را به بعد از دیدارهای نیمه‌نهایی و احتمالا فینال حذفی موکول کند.

این در حالیست که دو روز قبل واسطه‌های باشگاه استقلال با مدیربرنامه وی جلسه‌ای برگزار کرده و خواهان بررسی شرایط این انتقال شده‌اند.

احمدزاده که دوران فوتبالی خاطره‌انگیز و پر ماجرایی را در پرسپولیس داشته، اما همانند فصل گذشته پاسخی به درخواست استقلال نداده است و پیگیر موضوع بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس است.

او پیش از این دو بار پرسپولیس را به دلیل سربازی (تراکتور) و همچنین پیشنهاد خارجی ترک کرده بود که آخرین بار البته با خاطره‌ای خوب همراه نشد و در نهایت با حضور یحیی گل‌محمدی مجبور به ترک تیم محبوبش شد. با این حال باید دید احمدزاده برای سومین بار به پرسپولیس بازخواهد گشت یا پیشنهاد استقلال او را اغوا خواهد کرد تا یاغی جدید فوتبال ایران لقب گیرد.

او اکنون از لیگ برتر با سه پیشنهاد مواجه است و گزینه تمدید و ادامه همکاری با سپاهان نیز روی میز برای او قرار دارد و باید دید چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

همه چیز بعد از پایان فینال جام حذفی و شاید قبل از آن و در صورت حذف سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی‌ شکل جدی‌تر مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: