کد خبر: ۹۷۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۹۶
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفته بود: منزل من ۱۲۵ متر است ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگتر است.

خانه سعید جلیلی چند متری است؟ /برای پسرم در بورس سهام خریدم/کوهنوردی و شنا می کنم /عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سعید جلیلی به عنوان یکی از ۶ نامزد نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

او که در سال ۱۴۰۰ و انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیز در ترکیب ۷ کاندیدای نهایی بود، بعد از حضور در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به نفع ابراهیم رئیسی انصراف داد.

سعید جلیلی در خرداماه ۱۴۰۰ و دوران تبلیغات نامزدها درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

وی درباره فیلتر توئیتر تاکید کرده بود: برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود.

جلیلی ادامه داد: بنده کارمند وزارت خارجه هستم و بیمه بنده بیمه کارمندی است.

وی درباره بورس گفته بود: هیچ وقت خودم در بورس سرمایه‌گذاری نکردم اما در سال ۸۲ که فرزندم کوچک بود، برای وی در بورس یک سهام یک و نیم میلیونی خریدیم و نمی‌دانم که الان به کجا رسیده است. سال ۸۰ بود که یک میلیون تومان وام دریافت کردم.

جلیلی افزود: معمولاً در مشهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنم اما در تهران بیشتر از خودرو شخصی خودم استفاده می کنم.

وی تصریح کرد: بیشتر کوهنوردی و شنا می کنم. دارآباد آخرین جایی بود که جهت کوهنوردی رفتم.

نظر جلیلی درباره سن مطلوب ازدواج چنین بود: دختر و پسر به لحاظ فیزیولوژی و اجتماعی که به سن بلوغ می‌رسند و احساس می‌کنند به ازدواج نیاز دارند باید این شرایط برایشان مهیا بشود. من خودم ۲۸ سالگی ازدواج کردم و فرزندم هم الان ۲۵ ساله است و گفتم هر زمان که بخواهد آمادگی داریم که شرایط ازدواج را برایش فراهم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: