کد خبر: ۹۷۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۶۱
مجید قناد، هنرمند تلویزیون و عرصه هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مجید قناد، هنرمند تلویزیون و عرصه هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد.

صبا نوشت: پس از بستری شدن مجید قناد در بیمارستان و انجام عمل جراحی مغز او، خبر انتقال این مجری قدیمی به بخش عمومی و بهبودی نسبی منتشر شد.

عکس جدید و پربازدید از وضعیت سلامتی عمو قناد

برخی از چهره‌های سینمایی در بیمارستان حاضر شدند و از مجید قناد عیادت کردند.

 

عکس جدید و پربازدید از وضعیت سلامتی عمو قناد

پس از اعلام ترخیص شدن قناد از بیمارستان، محسن شایانفر از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون، یادداشتی در باره تصادف مجید قناد نوشت:

«ماجرای تصادف مجید قناد عزیز شنیدنی است(!)

او در تعطیلات پس از نوروز و در زمان بازگشت از سفر متاسفانه با اتومبیل تصادف کرد که در این میان مادر محترمشان دچار آسیب جدی می‌شود که بحمداله با پیگیری‌های آقای قناد به سلامتی احوالشان بهبود می‌یابد. از آنجا که سعی ایشان قصد داشت موضوع رسانه‌ای نشود این غم بزرگ را بر دوش کشید تا بحمداله مادر محترم‌شان بهبود یافت.

ظاهراً ده روز پیش و پس از نزدیک به دوماه و اندی، خودش دچار مشکلاتی می‌شود که خونریزی داخلی ایشان را روانه بیمارستان می‌کند که طی ده روز گذشته خطر جدی با انجام عمل جراحی توسط پزشکان مرتفع می‌گردد و امروز بحمدالله از بیمارستان به خانه هدایت می‌شود.


بنده در روزهای گذشته، اخبار مربوط به ایشان را می‌شنیدم که راهی بیمارستان شده‌اند؛ پیش خود می‌خندیدم که این خبر فیک از کجا آمده که امروز دریافتم موضوع بستری شدن و عمل جراحی واقعی است.

از همه دوستان می‌خواهم که دستان را به آسمان ببرند و برای شفای کامل او از خدا طلب شفاعت نمایید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: