کد خبر: ۹۷۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۵۹
چمران گفت: هر موقع شورای نگهبان صلاحیت افراد (کاندیداها) را اعلام کند، تکلیف مرخصی شهردار تهران مشخص خواهد شد.

چمران: زاکانی مشکلی برای فعالیت همزمان مدیریت شهر و انتخابات ریاست‌جمهوری نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رییس شورای اسلامی شهر تهران مرخصی علیرضا زاکانی شهردار تهران در ایام انتخابات را حق طبیعی او دانست و گفت: البته فعالیت همزمان شهردار در حوزه کاری و داوطلبی ریاست‌جمهوری مشکل ندارد.

ایرنا در خبری نوشت: مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران افزود: هر موقع شورای نگهبان صلاحیت افراد (کاندیداها) را اعلام کند تکلیف مرخصی شهردار تهران مشخص خواهد شد چون قاعدتا او نمی‌تواند همزمان دو کار را انجام دهد لذا یک معاون را به عنوان جانشین موقت خود تعیین خواهند کرد تا امور محوله را انجام دهند.

وی اظهار کرد: امروز در صحن شورا دستور تشکیل یک ستاد حمایت از خانواده و تشکیل سازمان گردشگری به صورت متمرکز در شهرداری تهران را به صورت یک فوریت خواهیم داشت.

چمران در ارتباط با ایجاد مشکل برای خط سه مترو در روز جاری هم گفت: اجازه دهید اطلاعات را دریافت کنیم بعد از ان در این خصوص اظهار نظر خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: