کد خبر: ۹۷۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۳
مهاجم جدید اینتر قرار است به زودی راهی شهر میلان شود و در تمرینات تیم جدیدش حضور داشته باشد.

زمان حضور طارمی در میلان مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از درخشش در پورتو این تیم را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد. او روزهای بسیار خوبی را در پورتو گذراند و در پایان قراردادش تصمیم گرفت این تیم را ترک کند تا پیراهن اینتر، قهرمان سری A، را بپوشد.

به نقل از ایسنا هنوز خبری رسمی مبنی بر پیوستن مهدی طارمی به اینتر منتشر نشده ولی این انتقال تمام شده تلقی می‌شود و فقط اعلام رسمی آن باقی مانده است. این بازیکن ایرانی پس از خداحافظی الکسیس سانچس قرار است جانشین این بازیکن شیلیایی در ترکیب نراتزوری باشد.

هواداران اینتر در روزهای گذشته کنجکاو شدند تا بدانند مهاجم ایرانی چه زمانی قرار است راهی اینتر شوند. معاینات پزشکی طارمی به صورت مخفیانه قبلا انجام شد و او قراردادی سه ساله به ارزش ۳.۵ میلیون (با احتساب پاداش) امضا کرد.

این بازیکن ایرانی تاکنون چند بار به صورت شخصی به میلان سفر کرده است. طارمی در حالی که منتظر آغاز ماجراجویی جدیدش در ایتالیا است، همچنان برای تیم ملی ایران تعیین کننده ظاهر شده و در جریان پیروزی ۴ بر ۲ برابر هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هت تریک کرد.

طبق گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، ورود طارمی به شهر میلان برای اواخر هفته جاری (بعد از دیدار ایران - ازبکستان) برنامه ریزی شده است و او تمریناتش را برای شورع فصل جدید در شرایطی شروع خواهد کرد که خیلی از بازیکنان اینتر درگیر حضور در یورو ۲۰۲۴ خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: