کد خبر: ۹۷۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳
حبیب‌الله دهمرده، از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد.

انصراف سومین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حبیب‌الله دهمرده نماینده مجلس یازدهم با انتشار پیامی، از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد. متن پیام حبیب الله دهمرده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا

مردم شریف و عزیز ایران

بنا به درخواست و اصرار شما ملت شریف در جای جای میهن عزیزمان بر خود تکلیف دانستم که به دعوت شما لبیک گفته و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نمایم.

ضمن تشکر از یکایک عزیزانی که حمایت های خود را در کلیه زمینه ها از همان لحظات اولیه پس از ثبت نام اعلام نمودند، نظر به حضور گسترده نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری، بدین وسیله ضمن فراخوان مردم شریف ایران به مشارکت حداکثری، مراتب انصراف خود را از ادامه کاندیداتورئ اعلام می‌نمایم.

و من الله التوفیق»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: