کد خبر: ۹۷۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۶۶
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تا پایان هفته جاری باشگاه بعدی خود را مشخص می‌کند.

لژیونر ایران در دو راهی سرنوشت‌سازبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین طیبی سال‌های درخشانی دور از فوتسال ایران سپری کرده و قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده و آقای گلی هم در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، اما او پس از جدایی از باشگاه مایورکا پالما اسپانیا تیم بعدی خود را مشخص نکرده است.

به نقل از ورزش سه ستاره تیم ملی فوتسال که حدود یک دهه لژیونر بوده و تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ ایران شده، هفته قبل جدایی خود از باشگاه مایورکا پالما را به طور رسمی اعلام کرد و مراسم خداحافظی او نیز توسط مدیران این تیم برگزار شد، اما هنوز حسین طیبی در دو راهی بازگشت یا لژیونر بودن مانده است.

عملکرد موفق حسین طیبی در مایورکا پالما، غیرت قزاقستان و بنفیکا موجب شده تا او پیشنهادهایی از تیم‌های مطرح اسپانیا، پرتغال و ایتالیا داشته باشد ولی هنوز تکلیف تیم بعدی خود را مشخص نکرده و شاید به ایران برگردد.

باشگاه‌های ایرانی روزی جذب این ستاره فوتسال ایران حساب باز کرده‌اند ولی جواب مشخصی از حسین طیبی نگرفته‌اند و این بازیکن تاکید داشته تا پایان هفته تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: