کد خبر: ۹۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۶۳
انتشار اخبار دروغ به نقل از دادستان تهران، علی پروین هیچ سمتی در پرونده کوروش کمپانی ندارد و بازداشت نشده است.

ماجرای خبر بازداشت علی پروین چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، از شب گذشته یک پیام دروغ به نقل از دادستان تهران در برخی کانال‌های خبری و گروه‌ها دست به دست می‌شود.

انتشار این خبر کذب در حالی صورت گرفته است که علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکنون هیچگونه اظهارنظری در مورد موضوع منتشره نداشته است.

در حالی این ادعای دروغ به نقل از علی صالحی در حال دست به دست شدن و انتشار در فضای خبری است که اساسا هیچ پرونده‌ای در رابطه با موضوع مورد اشاره علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پرونده کوروش کمپانی سمتی ندارد.

در همین رابطه یک مقام قضایی گفت: خبر بازداشت پروین در پرونده کوروش کمپانی دروغ بوده و مراتب اعلام پیشرفت پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: