کد خبر: ۹۷۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۸۳
مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که در لیست جواد نکونام قرار دارد و اگر باشگاه استقلال بتواند مذاکرات خود را با باشگاه شباب‌الاهلی امارات خوب پیش ببرد، می‌توان روی بازگشت دوباره این بازیکن به استقلال امیدوار بود تا یکی از گزینه‌های مهم لیست نکونام به خدمت گرفته شود.

قایدی، گزینه جذاب لیست نکونامبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قایدی پیش از شروع فصل بیست و سوم همان‌طور که از ماه‌ها قبل اعلام کرده بود، از استقلال رفت و بار دیگر در فوتبال امارات به بازی ادامه داد. قایدی به سبب درخششی که در ترکیب استقلال ساپینتو داشت، مورد توجه اماراتی‌ها قرار گرفت و در تیم الاتحاد کلباء که پیش‌تر فرهاد مجیدی هدایت آن را به عهده گرفته بود، به بازی پرداخت. عملکرد قایدی در فصل جاری بسیار خوب بوده و اکنون از چند لیگ پیشنهاد دریافت کرده که در میان پیشنهادها نام لیگ‌های قبرس و یونان نیز به تازگی شنیده شده است البته با توجه به خصوصیات اخلاقی که قایدی دارد، بعید است او به این کشورها برود و ترجیح خواهد داد در صورت تداوم حضور در فوتبال خارج از ایران، در لیگ‌ کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به بازی ادامه دهد. اما بدون شک اگر باشگاه استقلال بودجه کافی در اختیار داشته باشد، بازگرداندن قایدی به این تیم کار سختی نیست و با توجه به اینکه باشگاه استقلال به دست مالکان جدید سپرده شده و به نوعی خصوصی محسوب می‌شود، تأمین بودجه برای بازگرداندن این بازیکن کار دشواری نیست. نکونام بارها در طول فصل گفته بود که اگر استقلال، قایدی را ابتدای فصل از دست نمی‌داد با آرامش بیشتری به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت می‌کرد اما قایدی خیلی زود در مسیر دیگری قرار گرفت تا استقلال این بازیکن تأثیرگذار را از دست رفته ببیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: