کد خبر: ۹۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۸۵
علیرضا زاکانی گفت: برای حضور در انتخابات و در صورتی که شورای نگهبان من را تایید صلاحیت کند، مرخصی می گیرم.

زاکانی از شهرداری تهران می‌رود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شهردار تهران اعلام کرد که در صورت تائید صلاحیت از سوی شورای نگهبان برای حضور در رقابت های انتخاباتی مرخصی می‌گیرد.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور در انتخابات و در صورتی که شورای نگهبان من را تایید صلاحیت کند، مرخصی می گیرم.

وی درباره تعدد افراد ثبت نام کرده در انتخابات، گفت: هرکس احساس وظیفه کرده است، عزیز است. اوج عقلانیت است که جبهه انقلاب تصمیم جمعی بگیرد.

وی ادامه داد: من ایده های تحولی برای کشور دارم و جهت کشور را در جهت دولت آقای رئیسی می‌دانم که باید استمرار یابد و نقاط قوت آن تشدید شود و ابعادی هم که به رفع کاستی نیاز دارد با دقت انجام شود.

زاکانی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابات رای نیاورید به شهرداری تهران بازمی گردید، تصریح کرد: باید همین بشود، ولی رای می آورم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: