کد خبر: ۹۷۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۵۸
اوسمار ویرا در بازی با مس رفسنجان تصمیم.های عجیبی گرفت و شاید خوش شانس بود که تیمش در نهایت برنده و قهرمان شد.

تصمیم‌های عجیب اوسمار در شب قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روند و کیفیت بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به خاطر آنچه در دقیقه 85 اتفاق افتاد و در نهایت نهمین جام قهرمانی لیگ برتر را نصیب سرخ‌ها کرد چندان مورد توجه قرار نگرفت.

به نقل از ورزش سه استرس فوق العاده این بازی و حضور هفتاد هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه که در این فصل هرگز رخ نداده بود و البته دو گل زودهنگام استقلال در بازی موازی باعث شد پرسپولیس شب خوبی مقابل مس نداشته باشد. در نقطه مقابل تیم محرم نویدکا طوری در این مسابقه بازی می‌کرد که انگار برای سهمیه آسیایی یا نیفتادن می‌جنگد و اصلا شبیه تیم‌های تدافعی نبود.

انسجام تیم نویدکیا و البته استرس عجیب پرسپولیسی‌ها که در حرکات شان مشهود بود باعث شد تا پرسپولیس یک نیمه اول کاملا ناامیدکننده را پشت سر بگذارد. عجیب اینکه این روند در نیمه دوم هم ادامه یافت تا اینکه اوسمار اولین تعویض را در دقیقه 60 انجام داد.

اوسمار در دقیقه 60 یکی از هافبک‌های تدافعی‌اش را بیرون کشید که شاید حرکتی ریسکی به حساب می‌آمد. او مسعود ریگی که در بازی قبل گل زده بود را از زمین بیرون آورد و وحید امیری را به زمین فرستاد. در این موقعیت سروش رفیعی تنها هافبک دفاعی پرسپولیس بود و اگر مس رفسنجان می‌توانست در ضدحملات سریع‌تر و بهتر عمل کند شاید پرسپولیس در فاز دفاع به مشکل برمی‌خورد.

تصمیم عجیب دیگر اوسمار در این بازی جایی بود که با وجود حملات نه چندان پردامنه تیم او، این مربی تا دقیقه 81 تعویض دیگری انجام نداد و در این لحظه علی نعمتی و محمد خدابنده لو را به جای مهدی ترابی و سروش رفیعی به زمین فرستاد. بیرون بردن مهدی ترابی هم در آن لحظات بسیار عجیب به نظر می‌رسید چرا که ترابی جزو معدود نفرات خلاق تیمش در فاز حمله به حساب می‌آمد و می‌شد روی خلاقیت او در تغییر نتیجه بازی در دقایق باقیمانده حساب کرد.

با این وجود اوسمار خوش شانس بود که چهار دقیقه بعد از تغیییرات دیرهنگام او، پرسپولیس با ارسال امیری و ضربه سر گولسیانی به گل برتری دست یافت وگرنه اگر این اتفاق نمی‌افتاد حتما به خاطر تغییرات دیرهنگام و عجیبش با انتقادهایی مواجه می‌شد.
اوسمار دو تغییر بعدی‌اش را هم پس از گل برتری و در جهت حفظ و کنترل نتیجه انجام داد که اسدبیگی و حنانوف به جای عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر وارد زمین شدند.

در این شرایط علی نعمتی به دفاع چپ رفت، وحدت مدافع راست شد و دانیال وینگر راست، امیری مهاجم نوک و اسدبیگی کنار خدابنده لو به عنوان هافبک دفاعی مورد استفاده قرار گرفت و سرخ‌ها به بهترین شکل ممکن و با تجربه بسیار زیاد چیزی حدود 11 دقیقه از گل زده خود محافظت کردند تا به خواسته‌‎شان برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: