کد خبر: ۹۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۹۴
سید وحید حقانیان با انتقاد از مطلب خبرگزاری اصولگرای تسنیم، حملاتی تند به این رسانه کرده است.

حمله تند وحید حقانیان به خبرگزاری تسنیم: از شکست کاندیدای مورد حمایتش می ترسد /این رسانه بطور مستقیم از بودجه نظامی و بیت المال ارتزاق می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کاندیداتوری وحید حقانیان، عضو سابق دفتر رهبری روز گذشته با واکنش خبرگزاری تسنیم روبرو شد و این رسانه اصولگرا با انتقاد از این اقدام حقانیان تاکید کرده بود؛«همه بدانند، آنچه رخ داده، نه یک اقدام از ناحیه نهاد دفتر، بلکه تصمیمی فردی بوده است که ارتباطی نیز با حاکمیت ندارد.»

در بخشی دیگر از مطلب تسنیم آمده بود؛«برخی افراد علیرغم اینکه سابقه مسئولیت اجرایی متناسب و چندانی هم نداشتند به عنوان داوطلب نامزدی ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند، اما بدتر اینکه در تیزرهای انتخاباتی‌شان، نقطه ثقل تبلیغ را وابستگی به دفتر مقام معظم رهبری قرار دادند؛ مسئله‌ای که قطعاً اقدامی غیراخلاقی و به دور از نگهداشتن حرمت این نهاد بسیار والاست.»

این مطلب تسنیم با واکنش انتقادی وحید حقانیان روبرو شد که متن بیانیه او را به نقل از انتخاب می خوانید؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ
سلام علیکم

در دولت من یکی از اولین اصلاحات، تغییر ریل رسانه‌های منتسب به نهادهای حاکمیتی کشور است. در حالیکه این رسانه‌ها به طور مستقیم از بیت المال مسلمین و بودجه نظامی کشور ارتزاق می‌کنند، برخلاف قانون و دستور صریح امام راحل، به طور مداوم در سیاست داخلی کشور دخالت می‌کنند.

در آخرین لجن پراکنی یکی از این رسانه ها، ضمن نادیده گرفتن مسئولیت‌های خطیر اینجانب از ابتدای انقلاب تاکنون، طوری القا کرده‌اند که نقطه ثقل حضور حقیر در انتخابات، وابستگی به دفتر مقام معظم رهبری است. در صورتی‌که آشکارا از همان ابتدا اعلام کرده‌ام که حضورم در عرصه انتخابات با تصمیم شخصی بوده است.

اما مردم به خوبی دریافته‌اند که همه این تلاش‌های مذبوحانه این رسانه منفعل در اکثر بزنگاه‌های حساس کشور، به جهت ترس از شکست کاندید مورد حمایت‌شان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: