کد خبر: ۹۷۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۲
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات جذب سرباز معلم را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال ۱۴۰۳ از ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

ایسنا نوشت: در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام حوزه ستادی مبنی بر اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال ۱۴۰۳ از ستاد کل نیروهای مسلح، به اطلاع می رساند متقاضیان می تواند طبق دارا بودن شرایط به آموزش و پرورش منطقه خود واحد امور اداری در خصوص تشکیل پرونده مراجعه کنند.

طبق این اطلاعیه، افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور و دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می‌توانند متقاضی سرباز معلم شوند البته به شرطی که به هیچ عنوان در برگه‌های اعزام به خدمت آنها نباید مهر «غیبت» درج شده باشد.

همچنین رشته‌های پیراپزشکی به هیچ عنوان اجازه ثبت نام در پرسنل وظیفه را ندارند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت تکمیل درخواست، شانزدهم خرداد ماه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: