کد خبر: ۹۷۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به فضل خدا دولت فراجناحی با پتانسیل مردان و زنان سرزمین تشکیل می‌دهم و اجازه نمی‌دونم افراد شایسته حذف شوند.

شاهوردی: مردم ایران فدایی دارند/ دولت فراجناحی با پتانسیل مردان و زنان تشکیل می دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ایرج سفلی شاهوردی، فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش ‌پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اینجانب با سابقه ۱۰ سال در مقام سرلشکری دارای دکتری اطلاعات پنهان راهبردی از دانشگاه وزارت اطلاعات که در رساله خود ده سال آینده را پیش‌بینی کردم.

وی افزود: وقتی فرمایشات حضرت آقا در مورد اینکه رییس جمهور آینده فراجناحی باشد، احساس تکلیف کردم و به صورت آتش به اختیار در انتخابات ثبت‌نام کردم. حرکت بیضی شکل برای کشور خوب نیست و سقوط می‌کند و اگر تک قطبی باشد حرکت دایره‌ای شکل است و باعث پیشرفت می‌شود.

شاهوردی در پایان خاطرنشان کرد: به فضل خدا دولت فراجناحی با پتانسیل مردان و زنان سرزمین تشکیل می‌دهم و اجازه نمی‌دونم افراد شایسته حذف شوند. مدرسه حکمرانی تشکیل می‌دهم که مسئولین مدیریت را بلد باشند. مردم شریف ایران من همانند سایر ارتشی‌ها که شعار ارتش فدای ملت را می‌دادند، بدانید شما فدایی دارید.

عکسی از دست نوشته شاهوردی را مشاهده می کنید؛

شاهوردی: مردم ایران فدایی دارند/ دولت فراجناحی با پتانسیل مردان و زنان تشکیل می دهم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: