کد خبر: ۹۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
وحید امیری اعلام کرد تا زمانی که پرسپولیس به او احتیاج داشته باشد، این تیم را ترک نخواهد کرد.

پاسخ ستاره پرسپولیس به شایعات جداییبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ وحید امیری پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: امسال اتفاقات خوبی رقم خورد که گل سرسبد آن هم قهرمانی پرسپولیس بود. فصل پرچالشی بود. سال خیلی سختی بود. هم مصدومیت‌های زیادی وجود داشت و هم از ما به عنوان کسانی که بیشتر از بازیکنان دیگر این لباس را پوشیدیم، انتظار می‌رفت بتوانیم مدیریت کنیم تا خدایی نکرده تیم وارد حاشیه نشود.

او ادامه داد: بازیکنان ما در طول فصل هیچکدام بی‌اخلاقی نکردند و اهل حاشیه نبودند و فقط درباره بازی صحبت می‌کردند و حتی خیلی از بازی‌ها همان هم ما گفتیم مصاحبه نکنید صحبت‌تان برای برای داخل زمین بگذارید. اگر امروز اتفاق دیگری می‌افتاد، هیچوقت خودمان را نمی‌بخشیدیم. این‌همه هوادار آمده بود و خانواده‌هایی بودند که واقعا سال سختی برایشان بود.

امیری در پاسخ به اینکه چه نقشی در مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد خواهد داشت، عنوان کرد: قرارداد خود من هم تمام است و فعلا منتظرم تکلیف خودم مشخص شود. بالاخره بازیکنان از تیم کمی به تیم‌های دیگر نمی‌روند، از تیم پرسپولیس و با قهرمانی می‌روند. ریا نباشد در وجود بازیکنان ما یک چیزی هست؛ اگر دقت کرده باشید عیسی رفت اما زود برگشت. امیدوارم بازیکنان‌مان تصمیمات عاقلانه‌ای بگیرند، چون هیج کجا این جو را نمی‌بینید. با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم ما هم رختکن و هم بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم. همه اینها دست به دست هم دادند که فصل ختم به این اتفاق شود.

ستاره پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا دوست دارد در این تیم بماند، گفت: با تمام وجود.

امیری همچنین درباره شایعاتی پیرامون حضور او در خیبر مطرح می‌شود، گفت: در چند وقت گذشته صحبت‌های زیادی در این مورد شد که وحید سال آینده به خیبر می‌رود. من همیشه سنگ خیبر و لرستان را به سینه زدم و همیشه افتخار کردم و گفتم من لر هستم. ولی صحبتی درباره این موضوع نشده است. احساسم این است این صحبت از از جایی رقم خورده است.

او تاکید کرد: پرسپولیس به من همه چیز داده است؛ زندگی، عشق، محبوبیت، رفاقت، قهرمانی. حاضرم برای پرسپولیس هر چه دارم بدهم. تا زمانی که پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد، با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم. همین.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: