کد خبر: ۹۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
چمران گفت: مرخصی شهردار تهران باید از زمان آغاز تبلیغات انجام شود.

توضیحات چمران درباره مرخصی گرفتن زاکانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری شهردار تهران به عنوان کاندیدا باید مرخصی بگیرد.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور کار جلسه امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا سه لایحه که از سوی شهرداری تهران ارسال شده است شامل ایجاد سازمان زنان، اصلاح تعدادی از اساسنامه شرکت‌ها و یک فوریت یک مورد فروش ملک که ابتدا یک فوریت آن بررسی و پس از آن به کمیسیون‌ها ارجاع و نهایتا در صحن شورا قرار می‌گیرد، در دستور کار جلسه امروز قرار دارد.

وی درخصوص کاندیدا شدن شهردار تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری و روند نظارتی شورا درخصوص شائبه استفاده از منابع شهرداری در حوزه تبلیغات گفت: وضعیتی که در حال حاضر داریم پیشتر دو بار تجربه کرده‌ایم به شکلی که یک بار شهردار تهران رئیس‌جمهور شد. در چنین شرایطی شهردار مرخصی می‌گیرد و این مرخصی را کتبی اعلام می‌کند و یکی از معاونین شهردار به عنوان جانشین وی معرفی و کارها را دنبال می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در مسائل تبلیغات نیز هیچ‌گونه دخالتی شهرداری در انتخابات برای فردی ندارد. تبلیغات برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات و تبلیغات عمومی توسط شهرداری انجام می‌شود که کار مناسبی است ولی این تبلیغات برای فرد خاصی نیست و هر فردی باید شخصاً در این حوزه ورود پیدا کند.

وی تاکید کرد: مرخصی شهردار تهران باید از زمان آغاز تبلیغات انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: