کد خبر: ۹۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۴۲۷
عکس خبرنگار خبرآنلاین در ستاد انتخابات از حضور میثم نیلی و محسن منصوری در ستاد انتخابات را بببینید.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت سیزدهم درحالی امروز کاندیدای ریاست جمهوری شد که حضور منصوری معاون اجرایی به عنوان یک مقام دولتی در ستاد انتخابات سوال برانگیز شد.

میثم نیلی برادر مقداد نیلی داماد ابراهیم رئیسی و مدیرمسئول سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری نیز از دیگر همراهان اسماعیلی بود.

بنا به روایت خبرنگار خبرآنلاین، محسن منصوری با رفتاری که نشان‌دهنده بازرسی او از وزارت کشور است با همه اعضای ستاد احوالپرسی کرد.

همچنین بنا به روایت مهر،محسن منصوری، معاون اجرایی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما هم قصد ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارید، گفت: خیر، بنده برای همراهی با آقای اسماعیلی وزیر ارشاد آمده‌ام.

عکس میثم نیلی در ستاد انتخابات در زمان کاندیداتوری وزیر ارشاد /محسن منصوری: کاندیدا نمی شوم، برای همراهی اسماعیلی آمده ام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: