کد خبر: ۹۷۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۵
سخنگوی شورای نگهبان در خصوص حواشی ایجاد شده درباره اعتبارنامه تاجگردون توضیحاتی ارائه داد.

اولین واکنش شورای نگهبان به جنجال بر سر اعتبارنامه غلامرضا تاجگردونبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هادی طحان طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «درخصوص اعتبارنامه تاجگردون و مستنداتی که گفته می‌شود وجود دارد، آیا شورای نگهبان در جریان این مدارک قرار گرفته و آیا در این رابطه به صورت کتبی یا شفاهی استعلام انجام گرفته است؟» گفت: شورای نگهبان نظر خودش را هنگام بررسی صلاحیت‌ها اعلام کرده است و مسئولیت بررسی اعتبارنامه ها برعهده نمایندگان است. در حدی بنده اطلاع دارم به صورت کتبی استعلامی صورت نگرفته است.

باید خاطرنشان کرد که مالک شریعتی نماینده تهران در جلسه روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه مجلس شورای اسلامی، از محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت خواست نامه اعتراض جمعی از نمایندگان به این اعتبارنامه را در صحن مطرح کند. محمدباقر قالیباف در پاسخ به وی گفت:«که مواردی که اعتراض به اعتبار نامه نمایندگان وجود داشته است از شورای نگهبان استعلام می شود، در صورتی که قبلا شورای نگهبان این مستندات را بررسی کرده و رد کرده بود، اعتراضات به اعتبارنامه در صحن مطرح نخواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: