کد خبر: ۹۷۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
به افراد ساکن تهران، قم، البرز، مرکزی، همدان و کرمانشاه توصیه می‌ شود که به وزش باد در ساعات بعدازظهر توجه کنند.

توصیه جدی به تهرانی‌ها؛ مراقب وزش باد امروز باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که در روزهای آینده اکثر شهرهای ایران با کاهش دما تا ۴ درجه مواجه می‌شوند. همچنین ساکنین پایتخت بعدازظهر امروز باید در انتظار وزش باد شدید باشند.

با اعلام سازمان هواشناسی دمای تهران امروز به ۳۸ درجه می‌رسد. دیروز دماسنج در نواحیِ شمالی کشور ۴۰ درجه و نواحیِ جنوبی ۵۰ درجه را نشان داد.

آنا در خبری نوشت: در روزهای آینده در اکثر شهرها دما تا ۴ درجه کاهش می‌یابد. غیرمتعارف‌ترین بالاترین دما در گرگان با ۴۴ درجه بوده است و احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها وجود دارد.

امیدیه و آغاجاری طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای بیشینه ۵۰ گرم‌ترین نقاط کشور بودند؛ بیشینه دما در پایتخت نیز ۳۷ درجه بود. اما این شرایط تغییر می‌کند و از امشب کاهش دما خاصه در بخش‌های شمالی کشور اتفاق خواهد افتاد. دمای تهران هم فردا ۴ درجه و پس‌فردا ۲ درجه کاهش می‌یابد.

سازمان هواشناسی با توصیه به ساکنین استان‌های مرکزی و غربی گفت: به افراد ساکن تهران، قم، البرز، مرکزی، همدان و کرمانشاه توصیه می‌کنیم که به وزش باد در ساعات بعدازظهر توجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: