کد خبر: ۹۷۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، از مطرح شدن اظهاراتی درباره کم‌کاری لیونل مسی در تیمش به خاطر حفظ خودش برای کوپا آمه‌ریکا عصبانی شد.

اتهام بزرگ به مسی: کم‌فروشی!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی آتلانتا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۳ در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم شکست خورد تا پس از چند هفته بار دیگر طعم باخت را در این مسابقات چشیده باشد.

به نقل از ورزش سه مسی که در بازی قبلی این تیم غایب بود، در این بازی در ترکیب اصلی اینترمیامی به میدان رفت و توانست تک گل تیمش را هم روی پاس گل سرخیو بوسکتس در نیمه دوم به ثمر برساند اما موفق نشد تیمش را از شکست نجات دهد و علاوه بر این اظهاراتی علیه او پس از این بازی مطرح شد.

بسیاری معتقد هستند که موفقیت با تیم ملی ‌آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که قرار است از ۲۰ ژوئن آغاز شود برای او اهمیت بیشتری دارد و همین باعث شده است که این بازیکن با صددرصد توان و مهارتش برای اینترمیامی بازی نکند و بیشتر مراقب خودش باشد تا به سلامت به اردوی تیم ملی کشورش برسد.

مارتینو که از مطرح شدن این اظهارات خصوصا در نشست خبری پس از این بازی عصبانی به نظر می‌رسید، در واکنش به آن گفت: «نه، من چنین باوری ندارم که مسی خودش را برای کوپا آمه‌ریکا حفظ کرده باشد چون این سوال به صورت کلی فاقد اعتبار و اشتباه است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: