کد خبر: ۹۷۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۶۴
قیمت طلا در بازار جهانی ۱۳ دلار ریخت و به ۲ هزار و ۳۲۳ دلار رسید.

ریزش قیمت طلا، شدید شد/ قیمت جدید طلا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت طلا در بازار جهانی با کاهش ۰.۴ درصدی، به مرز کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار نزدیک شد.

اونس طلا در بازار جهانی در حال حاضر ۲ هزار و ۳۲۳ دلار قیمت دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در ۱۰ روز گذشته اونس طلا با ریزشی نزدیک به ۱۰۰ دلار مواجه شده است. در ابتدای خردادماه قیمت طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۴۲۵ دلار بود که با کاهش ۱۰۲ دلاری به ۲ هزار و ۳۲۳ دلار کاهش یافته است.

بنا به این گزارش، نظرسنجی فدرال رزرو نشان داد که فعالیت‌های اقتصادی ایالات‌متحده از اوایل آوریل تا اواسط ماه می به رشد خود ادامه داد، اما شرکت‌ها در بحبوحه تضعیف تقاضای مصرف‌کننده نسبت به آینده ضعیف‌تر شدند، در حالی که تورم همچنان با سرعت ملایمی در حال افزایش است. سرمایه‌گذاران در حال حاضر منتظر قرائت آوریل شاخص قیمت مصرف‌کننده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود.

طبق اعلام CME FedWatch Tool، شرط بندی معامله گران نشان‌دهنده شک و تردید فزاینده‌ای است که فدرال رزرو بیش از یک بار در سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را کاهش خواهد داد و در حال حاضر با احتمال ۶۱ درصد کاهش نرخ تا نوامبر قیمت گذاری می‌شود.

شمش به عنوان محافظ تورم شناخته می‌شود، اما نرخ‌های بالاتر هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بازده را افزایش می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: