کد خبر: ۹۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۹
منوچهر والی زاده دوبلور باسابقه پس از سپری کردن دوره نقاهت به تلویزیون برگشت.

بازگشت منوچهر والی‌زاده به تلویزیون پس از پایان دوره نقاهتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛  منوچهر والی‌زاده اسفند ماه سال گذشته در بیمارستان بستری شد و به گفته خودش به دلیل کرونای خفیف بعد از ترخیص از بیمارستان هم مدتی را باید استراحت می کرد.

مهر نوشت:او تلاش کرد همان زمان هم به عرصه دوبله بازگردد اما به دلیل مشکلات تنفسی مدتی را از دوبله دور ماند.

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون امروز در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به بازگشت منوچهر والی زاده نوشت: عمو والی عزیز و مهربان بعد از یک دوره نقاهت، امروز به دوبله آمدند تا در فیلم‌سینمایی هندی «بهولا» که با مدیریت خانم ناهید امیریان برای شبکه نمایش انجام می شود، هنرنمایی کنند.

وی در ادامه آورده است: حضور هنرمند دوست داشتنی آقای والی زاده، همیشه اتمسفر حاکم بر دوبله را تغییر داده و همه هنرمندان با دیدن ایشان انرژی مضاعفی می گیرند. امیدوارم آقای والی زاده خوش قلب ما همیشه سرحال و سلامت باشند و برای مردم عزیزمان خاطره های جدیدی رو به ارمغان بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: