کد خبر: ۹۷۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۴۲
بلینگام می‌گوید اگر وینیسیوس برنده توپ طلا شود احساس غرور می‌کرد چراکه او هم در موقیت هم‌تیمی‌اش سهیم بوده است.

توپ طلا؟ برایم مهم نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ستاره انگلیسی رئال مادرید می‌گوید زیاد به بردن توپ طلا اهمیتی نمی‌دهد و از هم‌تیمی‌اش برای کسب این جایزه حمایت می‌کند.

ستاره جوان رئال مادرید، جود بلینگام، با وجود فصل اول فوق‌العاده‌ای که در رئال مادرید داشته است، شانس خودش را برای کسب توپ طلا کم می‌داند. او معتقد است که این جایزه بیشتر به "بازیکنان فانتزی" مانند مهاجمان و وینگرها تعلق می‌گیرد و نه هافبک‌هایی مثل او. بلینگام در گفتگو با Teledeporte گفت:

من واقعاً خیلی به این موضوع اهمیت نمی‌دهم. همیشه احساس می‌کردم که توپ طلا و این جور چیزها برای مهاجمان، وینگرها و بازیکنان فانتزی است. می‌دانم که می‌توانم تماشاچیان را سرگرم کنم، اما هیچکس نمی‌تواند مثل وینی این کار را انجام دهد. قبلاً هم گفته‌ام که وقتی او در بهترین حالت خود باشد، بهترین بازیکن جهان است. می‌دانم که او دوست دارد همین را در مورد من هم بگوید و این نوع رابطه‌ای است که ما داریم.

همیشه لازم نیست با هم‌تیمی‌هایتان دوست باشید، اما وقتی می‌توانید در خارج از زمین هم صمیمی باشید، خیلی کمک می‌کند و بعد در زمین هم این موضوع منعکس می‌شود. ما درک خوبی از حرکات یکدیگر داریم و اگر او این جایزه را ببرد، من به همان اندازه احساس غرور می‌کنم که انگار خودم آن را برده‌ام. چراکه می‌دانم که در موفقیت او، من هم سهیم بوده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: