کد خبر: ۹۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۸
تمامی بلیت‌های جایگاه بانوان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای بازی با مس رفسنجان به فروش رفت.

استقبال عجیب زنان پرسپولیسی از بازی قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تنها ساعتی بعد از شروع بلیت فروشی بازی پرسپولیس - مس رفسنجان که احتمال دارد جشن قهرمانی سرخپوشان در پایان این بازی برگزار شود، بلیت جایگاه زنان به فروش رسید.

در گزارش ورزش سه آمده است:باشگاه پرسپولیس برای جایگاه بانوان این بازی اجازه فروش حدود هزار بلیت را دارد و نکته جالب اینکه تمام بلیت‌ها از سوی دارندگان کارت هواداری خریداری شد تا آنها ۲۴ ساعت زودتر از فروش عادی بلیت، جایگاه را پر کنند.

همچنین برای روبروی جایگاه نیز تنها ۶۰۰ بلیت باقی مانده و احتمالا تا ساعات آینده هواداران پرسپولیس این قسمت ورزشگاه را نیز به خود اختصاص خواهند داد.

از سایر جایگاه‌ها در مجموع ۲۳ هزار بلیت باقی‌مانده و به نظر می‌رسد تمام ظرفیت قابل استقرار ورزشگاه آزادی در روزهای آینده به فروش خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: