کد خبر: ۹۷۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۶
​مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود.

خوش مصرفان برق چقدر پاداش می‌گیرند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود. به نقل از باشگاه خبرنگاران - مصطفی رجبی مشهدی افزود: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود و پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت مردم بیشتر از سال گذشته باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: تامین پایدار برق یکی از اولویت‌های وزارت نیرو است و ۱۸۰ برنامه عملیاتی به این منظور طراحی شده است. بخشی از این برنامه‌ها شامل استان سیستان و بلوچستان می‌شد که عمده آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

او بیان کرد: در دو سال گذشته در دولت سیزدهم طرح پاداش مدیریت مصرف را اجرا کردیم و مشترکانی که مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش می‌دهند می‌توانند از این پاداش بهره‌مند شوند و قبض برق رایگان دریافت کنند و یا حتی بستانکار شوند. امسال علاوه بر این طرح که تا ۲ هزار تومان پاداش مصرف به مشترکان داده می‌شود، پیشبینی شده از جوایز ارزنده‌ای استفاده کنیم تا در حوزه خانگی کاهش مصرف داشته باشیم.

سخنگوی برق با اشاره به راهکارهایی برای کاهش مصرف برق گفت: کولرهای گازی مصرف برق بالایی دارند و بهتر است زمانی که از یک فضا استفاده نمی‌کنیم کولر را خاموش کنیم یا آن را بر روی دمای آسایش ۲۴ درجه بگذاریم. در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱۳ تا ۱۸ که بیشترین مصرف و فشار به شبکه برق وارد می‌شود، مشترکان با خاموش کردن وسایل برقی پرمصرف علاوه بر اینکه به تامین برق پایدار مشترکان کمک می‌کنند، می‌توانند از پاداش نیز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۴۰ درصد مشترکان در طرح پاداش مدیریت مصرف مشارکت کردند و پیش بینی می‌کنیم این همکاری برای امسال بیش از سال گذشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: