کد خبر: ۹۷۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۳
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: اگر شورای نگهبان سخت گیری نکند و تنگ نظری نکند حتما یکی از پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود.

ضرغامی: شورای نگهبان تنگ نظری و سخت گیری نکند /کاندیدای ریاست جمهوری نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره گمانه زنی نسبت به حضورش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری نیستم و در رقابت ها شرکت نمی کنم.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی ادامه داد: معتقدم که انتخابات پرشوری باید صورت بگیرد اگر شورای نگهبان سخت گیری نکند و تنگ نظری نکند حتما یکی از پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود و روح مطهر شهید رئیسی به همین راضی است که این دولت که دولت شهید رئیسی است یک انتخابات پرشور را برگزار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: