کد خبر: ۹۷۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۷۳
غلامحسین اسماعیلی گفت: دولت بنای معرفی کاندیدا ندارد اما ظرفیت‌های خوبی در داخل و خارج از دولت داریم که توانایی ادامه مسیر آیت‌الله رئیسی را دارند.

اسماعیلی: کاندیداتوری مخبر در انتخابات ریاست جمهوری منع قانونی ندارد/دولت بنای معرفی کاندیدا نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور گفت: در خصوص بحث فنی، تیم ستادکل نیروهای مسلح باید اعلام نظر کند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: در خصوص مسائل فنی تیم ستادکل نیروهای مسلح با جدیت موضوع را دنبال می‌کند و نمایندگانی از ما هم در جلسات آنها شرکت کرده‌اند و ما هم در جریان امر هستیم،‌ لذا اجازه بدهید در این خصوص ستادکل نیروهای مسلح همانطور که اولین اطلاعیه را صادر کرد اطلاع رسانی بعدی را نیز انجام دهد.

اسماعیلی درباره معرفی کاندیدا از سوی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت بنای معرفی کاندیدا ندارد اما ظرفیت‌های خوبی در داخل و خارج از دولت داریم که توانایی ادامه مسیر آیت‌الله رئیسی را دارند.

وی گفت: دولت بنای برگزاری انتخابات را دارد ولی اینکه دولتمردان در انتخابات شرکت کننده موضوعی است که در دولت‌های قبلی هم بوده است. در هرکدام از ادوار انتخابات که بررسی کنید،‌ برخی اعضای دولت مستقر در انتخابات شرکت داشته‌اند و از زمان ثبت نام به عنوان کاندیدای انتخابات شناخته می‌شوند و به وظایف خودشان را در چارچوب انتخابات عمل می‌کنند.

وی درباره کاندیداتوری مخبر برای انتخابات نیز عنوان کرد: ما فعلا بحث مصداقی در خصوص افراد نداریم اما کاندیداتوری ایشان به عنوان سرپرست دولت منع قانونی ندارد اما من از اراده ایشان خبر ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: