کد خبر: ۹۷۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۰۶
سرپرست ریاست جمهوری در حاشیه هیات دولت در پاسخ به این پرسش که قصد ثبت نام در انتخابات دارد یا خیر؟ گفت: ما داریم خدمت می‌کنیم، این حرف‌ها چیست؟

واکنش محمد مخبر به خبر کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری /این حرف ها چیست؟!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه اولین جلسه دولت بعد از رئیس جمهور شهید، در جمع خبرنگاران گفت: هیچ دغدغه‌ای به جز توجه و اجرای ماموریت‌های جناب آقای رئیسی را نداریم،

بنا به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب خواهد شد، اظهار کرد: غیر از خدمت و پیگیری ماموریت‌های حضرت آیت الله رئیسی برنامه ای نداریم.

مخبر تاکید کرد: خداوند رهبری مقام معظم رهبری را مستدام کند، آنچه که برنامه‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود را پیگیری خواهیم کرد و هیچ برنامه دیگری نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: