کد خبر: ۹۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۶۸
مدیرعامل استقلال از تماس تلفنی جواد نکونام و مهدی تاج بعد از اتفاقات پیش آمده پرده برداشت و اعلام کرد کدورتی بین دو طرف نیست.

نکونام و تاج آشتی کردند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از بازی نساجی و استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت و منجر به از دست رفتن صدرنشینی آبی‌پوشان شد، جواد نکونام و استقلالی‌ها مصاحبه های تندی را علیه ارکان فدراسیون و داوری بر زبان آوردند.

در این بین نکونام در لابه‌لای صحبت های خود به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم حمله کرد و صحبت های تندی را علیه او بر زبان آورد. نکونام همواره روابط خوبی با تاج داشت و حتی در مقطعی از او به عنوان گزینه رییس فدراسیون برای تیم ملی هم یاد می‌شد و خیلی‌ها انتظار نداشتند او درباره مهدی تاج صحبت کند.

نکونام بعد از بازی گفته بود: «بازی ما را ببینید. بازی تیم رقیب را هم نگاه کنید. ببینید چه بلایی در این چند وقت سر ما آوردند. شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم، بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار تکرار کردم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.»

سرمربی استقلال در مصاحبه بعدی خود سر تمرین تیمش هم بار دیگر از فدراسیون فوتبال صحبت و اعلام کرد که حرف‌های زیادی در این خصوص دارد و به زودی بر زبان می‌آورد!

با همه این مسائل اما فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در مصاحبه شب گذشته خود سعی کرد فضا را تلطیف کند و در بخشی از این گفت و گو از خوب بودن روابط نکونام و تاج سخن گفت. او همچنین از تماس نکونام با رییس فدراسیون فوتبال بعد از حواشی اخیر حرف زد که تعجب محمدحسین میثاقی مجری برنامه را هم در پی داشت.

سمیعی در این خصوص گفت: «تا جایی که من می دانم نکونام و تاج رابطه دوستانه ای دارند و آقای تاج همیشه بسیار مهربانانه رفتار کرده است. در یک سری فشارها، عکس العمل ها و اتفاقات داوری که رخ می دهد و سوت هایی که زده می شود و البته کارهایی که عضو ارشد کمیته داوران انجام داد مربی را تحت فشار قرار می دهند.»

او ادامه داد: «به خصوص مربی به مانند نکونام که امسال در کورس قهرمانی بوده اما بیشتر از سایر مربیان تحت فشار بوده است. باشگاه به دلیل مشکلات مالی که وارث آن بوده در ابتدای سال نتوانسته تیم قوی ببندد و آقای نکونام به خاطر خواسته هواداران که استقلال را همیشه با هر شرایطی مدعی قهرمانی می دانند نسبت به رقبای خودش بیشتر مورد فشار قرار گرفته است.»

سرپرست مدیرعاملی استقلال همچنین گفت: «نکونام با آقای تاج صحبت کردند و نماینده ای از سوی باشگاه استقلال خدمت ایشان رفتند...»

در این قسمت میثاقی حرف های سمیعی را قطع کرد و از او پرسید بعد از این اتفاقات تماس میان نکونام و تاج برقرار شده؟ سمیعی ادامه داد: «بله... ما هیچ موضعی نسبت به رئیس فدراسیون نداریم و بسیار ارادتمند هستیم. امیدوار هستیم و قول می دهیم تکرار نشود. به خاطر اشتباهات داوری و اتفاقات و فشارهایی که در هفته های آخر از نظر داوری رخ داد و علی الخصوص صحبت های عضو ارشد کمیته داوران شب قبل از مسابقه ما اعتقاد داریم داوری ناظمی و حیدری را تحت تاثیر قرار داده بود این صحبت ها صورت گرفت.»

صحبت کلیدی سمیعی در این بخش آنجا بود که گفت: «مگر می شود کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با رئیس فدراسیون ارتباط خوبی نداشته باشد؟!»

در ادامه میثاقی در حالی که لبخند بر لب داشت خطاب به سمیعی اعلام کرد که نکونام بعد از بازی گفته آقای تاج بلاهای زیادی سرش آورده است. مدیرعامل استقلال در پاسخ به این موضوع گفت: «به نظرم تاج از زمان بازیگری کمک های خوبی به نکونام کرده بود. ایشان در آن لحظه تحت تاثیر صحبت های سخنگوی کمیته داوران بود. درباره صحنه ها بسیاری از کارشناسان خارجی هم نظر می دهند که خلاف نظر کارشناس است. به مربی حق بدهید که نظر کارشناسان خارجی را هم لحاظ کند و در نتیجه همه این ها می تواند تاثیر گذار باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: