کد خبر: ۹۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
تعداد بازدید: ۸۲
در اندونزی، دوقلوهای بهم‌چسبیده‌ای متولد شده‌اند که در نوع خود نادرند. این دوقلوها که پسر هستند، سه پا و چهار دست و یک آلت تناسلی دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نادیا زکالوند: این دوقلوی بهم‌چسبیده سال ۲۰۱۸ متولد شده بودند، اما خبر آنها الآن رسانه‌ای شده است. این دو پسر دوقلو موقع تولد سه پا و چهار دست داشتند. اندام‌های بالاتنه‌شان تکمیل بود و جدا از هم به‌درستی کار می‌کردند. اما این دوقلوها از نزدیک لگن به بالا به یکدیگر جوش خورده بودند و فقط یک روده و مثانه داشتند. به همین دلیل ظاهرشان شبیه عنکبوت‌ بود. موضوع جالب این دوقلوها این است که آنها با این وضعیت هنوز زنده هستند و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

این دوقلوهای کوچولو تا سه سالگی‌شان نمی‌توانستند بنشینند و اگر یکی از آنها می‌خواست بنشیند،‌ دیگری حتما باید روی کمر روی زمین دراز می‌کشید.

اخیرا جراحان پاهای اضافی دوقلوها را قطع کردند تا هر دو پسر بتوانند به‌راحتی بنشینند.

تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست

از هر ۵۰ تا ۲۰۰هزار تولد دوقلوها، یک مورد از آنها بهم‌چسبیده‌اند و از دوسوم این تعداد دوقلو،‌ حداقل یکی از آنها مرده به دنیا می‌آید یا پس از مدت کوتاهی می‌میرد.

والدین این دوقلوی عنکبوتی در خانواده خود هیچ ناهنجاری مادرزادی نداشتند و باور نمی کردند صاحب دوقلوهای بهم چسبیده، آن هم از نوع بسیار نادر، شوند. آنها پیش از تولد این دوقلوها، دو فرزند کاملا سالم داشتند. همچنین مادر این دوقلوها هنگام بارداری هیچ نوع مکمل، دارو حتی داروی گیاهی هم مصرف نکرده بود.

اخیرا جراحی قطع پای سوم و بی‌مصرف این دوقلوها با موفقیت انجام شده است و اکنون این پسربچه‌ها آزادی عمل بیشتری در حرکت دارند.

منبع:

dailymail

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: