کد خبر: ۹۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۶۶
مدافع استقلال معتقد است تمامی داوران لیگ بیست‌وسوم در راستای نتیجه نگرفتن آبی‌ها تلاش کرده‌اند.

داوران تلاش کردند استقلال کمترین نتیجه را بگیرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ صالح حردانی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. همه به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. به دو بازی باقیمانده امیدوار هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی در مورد قضاوت داوران طی هفته‌های اخیر در دیدارهای حساس گفت: همه چیز مشخص است. نه فقط بازی قبلی، بلکه داوران در کل 28 هفته لیگ تمام تلاش خود را کردند تا استقلال کمترین نتیجه را بگیرد. سوت‌های داور در دیدار قبلی از دقیقه یک تا 90 به سود نساجی بود و یک پنالتی روی آرش رضاوند اعلام نکردند. در این فصل چند پنالتی برای ما نگرفتند؟ همه چیز مشخص است. منتظریم ببینیم داور در بازی بعدی چه عملکردی خواهد داشت.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر امید دارد یا خیر، تصریح کرد: رقیب، بازی‌های سختی دارد و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که شش امتیاز از دو هفته پایانی بگیریم. ناامید نیستیم و شرایط استقلال عالی است. بازیکنان تمرکز می‌کنند تا سه امتیاز بازی با گل‌گهر را بگیریم و به صدر جدول صعود کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: