کد خبر: ۹۷۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۰
پناهیان گفت: از ویژگی‌های بارز شهید جمهور می‌توان به اهل جمع سلایق بودن، گوش دادن به نظرات دیگران و همدلی اشاره کرد. این ویژگی در سیره فردی و اجتماعی این شهید متبلور بود، به همین منظور شهادت ایشان هم موجب همدلی شد.

اظهارات پناهیان درباره شخصیت رئیسیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیه در مورد شخصیت سید ابراهیم رئیسی گفت: ایشان در زمان حیات‌شان نه تنها اهل تفرقه‌افکنی‌ نبود بلکه بیشتر اهل جمع سلایق و نظرات بود.

وی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بنابراین از ویژگی‌های بارز شهید جمهور می‌توان به اهل جمع سلایق بودن، گوش دادن به نظرات دیگران و همدلی اشاره کرد. این ویژگی در سیره فردی و اجتماعی این شهید متبلور بود، به همین منظور شهادت ایشان هم موجب همدلی شد.

این استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: امیدوارم سیاستمداران رویه ایشان را در پیش بگیرند چون کشور با همدلی پیشرفت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: