کد خبر: ۹۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۶۲
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند.

توضیحات سخنگوی آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهاییبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد و گفت: از دانش‌آموزان تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند.

وی در ادامه از دانش‌آموزان خواست تا از هرگونه اطلاع‌یابی در این خصوص آن هم از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu ، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: