کد خبر: ۹۷۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
تعداد بازدید: ۸۲
این روزها کمتر کسی را می‌بینیم که بگوید در تلویزیون فلان سریال یا برنامه را دیده‌ام. آمار مخاطبان صداوسیما به زیر ده درصد رسیده است و مردم دیگر اقبالی برای تماشای چند دقیقه از سریال‌های تلویزیونی هم نشان نمی‌دهند!

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، تلویزیون این روزها در شکسته‌ترین حالت دست‌کم دو دهه اخیر خود به سر می‌برد. زمانی خب تلویزیون بهانه‌ای بود برای جمع شدن و جمع ماندن اما حالا به طرز غریبی از خانواده‌ها دور مانده. هر چقدر هم دلایل را به گردن تکنولوژی و تلفن‌های همراه بیاندازیم، نمی‌توان قصور خودِ رسانه ملی را نیز نادیده گرفت.

 
 

رئیس صداوسیما با دیدن این ویدئو، خجالت خواهد کشید

مردم زمانی همگام با مدیومی مثل تلویزیون قدم برمی‌دارند که بتوانند با چنین فضایی ارتباط برقرار کنند. دست گذاشتن روی سوژه‌های تکراری و مهم‌تر از آن پرداخت نسبتا ضعیف همین سوژه‌های سوخته از مهمترین دلایلی‌ست که اقبال عمومی نسبت به برنامه‌های صداوسیما را کاهش داده است.

رئیس صداوسیما با دیدن این ویدئو، خجالت خواهد کشید

اما از این نکته نباید غافل شویم که تلویزیون، ستون‌های خود را نیز تقریبا با دستان خود کنار گذاشت. مهره‌های موثری مثل عادل، رامبد، علیخانی یا حتی علی ضیا که جنس نگاه مخاطب را بهتر می‌شناختند. در این بین سریال‌هایی هم که در ژانر خانوادگی ساخته می‌شود، نمایی از مخاطب‌پسند بودن ارائه نمی‌دهد؛ به قدری که مردم هم به غیر از یک سریال خاص که آن هم با حمایت گسترده نهادهای مختلف به قاب تلویزیون آمده، باقی آثار تازه صداوسیما را نمی‌شناسند. در ادامه پاسخ جالب شهروندان به این سوال که «سه سریال جدید صداوسیما را نام ببرید» را در گزارش زیر ببینید و بشنوید. البته پیشنهاد می‌کنیم آقای رئیس صداوسیما این ویدئو را دوبار ببینند. با ما همراه باشید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: