کد خبر: ۹۷۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۲
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به کارکنان روابط عمومی بانک سپه در سطح ستاد و مناطق سراسر کشور و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومیبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادآور اهمیت، نقش و جایگاه مهمِ روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان حیاتی و تاثیرگذار در اطلاع رسانی، تنویر افکارعمومی و آگاهی‌بخشی به شمار می‌رود.

روابط عمومی در واقع قلب تپنده، رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی و چشم بینای سازمان قلمداد می شود که می تواند با انجام رسالت خویش و بکارگیری سرمایه انسانی خبره و مسلط به حوزه رسانه و تبلیغات، به عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت، بقا و اعتلای سازمان در فضای رقابتی و پیچیده کسب و کار، نقش‌آفرین و موثر ظاهر شود.

بی تردید نقش روابط عمومی های نظام بانکی و موسسات مالی و اقتصادی به خصوص در دولت سیزدهم، مستلزم تلاش و کوشش بی وقفه ای در امر اطلاع رسانی به منظور معرفی نقش پررنگ بانک ها درتوسعه اقتصادی کشور و تبیین عملکرد آنها در ارائه انواع تسهیلات،تامین مالی پروژه های کلان و ملی، حمایت از تولید و اشتغال، مسئولیت های اجتماعی ، جهش تولید مسکن و تسهیل معیشت مردم است .

در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده، امید است فعالان عرصه قلم و رسانه بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر‌گذار در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و امید‌آفرینی، بیش از گذشته در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی اقتصادی کشور گام بردارند.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران گرانقدر و پرتلاشم در اداره کل روابط عمومی، روابط عمومی های مناطق بانک در سراسر کشور و تمامی فعالان این حوزه در جای جای میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌کنم و سربلندی، کامیابی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: