کد خبر: ۹۶۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۹۸
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هر چند شهادت سردار زاهدی و دیگر همراهانش در حادثه تروریستی دمشق، به دست پست‌ترین مخلوقات برای ما سنگین است اما مجاهدت و فداکاری‌های آنان برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه‌آفرین است.

انتقاد صریح مشاور رهبری از سکوت خیانت‌آلود کشورهای عربی و غیرعربی منطقه در مقابل اسرائیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا روز یکشنبه - ۱۹ فروردین - در آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدای تروریستی دمشق اظهار داشت: با سردار زاهدی همرزم بودم. او در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر و مطلوب خدا بود. اندیشه و تفکر او اسلامی و در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب بود.

بنابر گزارش ایرنا، وی به دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: او اهل ذکر بود و اخلاق او با بسیجیان و عموم مردم چه در جنگ کردستان در سال ۵۷ و قبل از شروع جنگ و با بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس خوب بود و بعد از آن هم سه دوره در کنار جبهه مقاومت فعالیت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: