کد خبر: ۹۶۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۹۹
بانک سپه از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در پیام دعوت بانک سپه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"روز قدس روز اسلام است." امام خمینی(ره)
روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت های بیدار ایجاد کرده است.
بانک سپه ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین، با محکوم نمودن جنایات ددمنشامه رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس در کشتار مردم بی دفاع و ابراز انزجار از به شهادت رساندن دو تن از سرداران سپاه اسلام و جمعی از مستشاران نظامی و سربازان جبهه مقاومت در حمله به کنسولگری ایران در کشور سوریه، از آحاد هموطنان عزیز دعوت می نماید پرشورتر از گذشته در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حضور یابند.
مدیران و کارکنان بانک سپه نیز همپای ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: