کد خبر: ۹۶۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۹
وزارت ورزش و جوانان امروز میزبان یک جلسه دیگر برای پرسپولیس و استقلال بود.

جلسه‌ای مهم و مشترک برای مجوز پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛در ادامه جلسات گذشته با موضوع بررسی روند اخذ مدرک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صبح امروز (چهاردهم فروردین) چهارمین جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان آمده است: در ابتدای این جلسه علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از مدیرعامل این باشگاه، آخرین اقدامات در تکمیل مدارک لازم را تشریح کردند و سپس مدیر صدور مجوز حرفه‌ای توضیحاتی درباره فرایندهای قانونی و طی شده از سوی دو باشگاه و همچنین اقدامات باقی مانده و لازم در راه اخذ این مدارک را ارائه کرد.

در این جلسه تاکید شد دیگر بخش‌های باقی مانده با توجه به اولتیماتوم زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا تکمیل و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی از سوی دو باشگاه بارگذاری شود.

2006254

2006255

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: