کد خبر: ۹۶۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۸۱
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان یکی از باشگاه‌های قدیمی و شناسنامه‌دار است که سال‌ها است در رشته‌های مختلف ورزشی تیمداری می‌کند و افتخارات زیادی را نیز در ورزش باشگاهی ایران به نام خود ثبت کرده است. یکی از رشته‌های ورزشی که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان سال‌ها است در آن حضور دارد و تیمداری می‌کند، رشته وزنه‌برداری است.

وزنه‌بردارانی که با رسانه‌های معاند حرف زدند، چک‌شان را همانجا نقد کنند!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان با بهره‌گیری از چهره‌های شاخص و ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران توانسته است بارها عنوان قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری ایران را به خود اختصاص دهد.

در گزارش ایران ورزشی آمده است: درست مثل فصل گذشته این رقابت‌ها(۱۴۰۲) که ذوب‌آهنی‌ها موفق شدند با کسب امتیاز عالی ۱۸۸۱ رقبای سرسخت و توانمند خود یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری اهواز را پشت سر گذاشته و مقتدرانه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند. با این وجود اما چند روزی است که برخی چهره‌های شاخص این باشگاه بخاطر عدم دریافت مطالباتشان از مسئولان این باشگاه به شدت گلایه دارند! این در حالی است که «نیما نکیسا» سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدیرعامل فعلی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از مسدود شدن حساب‌های مالی این باشگاه به خاطر بدهی‌های معوقه میلیاردی مالیاتی تا همین هفته قبل خبر داده و تأکید دارد، با رفع مشکلات مالی، قطعاً به مرور تمامی مطالبات معوقه ورزشکاران و کادرهای فنی پرداخت خواهد شد.

به همین بهانه با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت و گویی داشتیم که درادامه آن را با هم مرور می‌کنیم.


حساب خودم، خانواده‌ام و باشگاه به خاطر بدهی مالیاتی مسدود بود!
نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ابراز دلخوری و ناراحتی از برخی وزنه‌برداران منتقد که بابت مطالبات معوقه‌شان لب به گلایه گشوده بودند تأکید دارد: «وزنه‌برداران درست می‌گویند، ما تا الان نتوانستیم بدهی و مطالبات وزنه‌برداران و کادرفنی آنها را پرداخت و تسویه کنیم. این مطالبه‌ای که ورزشکاران داشتند درست است اما من یک سؤال از شما و تمامی وزنه‌بردارانی که در این خصوص نقد داشتند دارم. وقتی به خاطر بیش از ۲۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی معوقه‌ای که از قبل و قدیم روی دست ما و باشگاه انباشته شده بود، حساب شخصی من، خانواده‌ام و باشگاه یک بار حدوداً ۲۳ روز و مرتبه بعدی تقریباً ۲۵ روز بسته و مسدود شده بود! با این وجود ما چطورمی‌توانستیم با تیم وزنه‌برداری و وزنه‌برداران این باشگاه تسویه حساب کنیم؟ اصلاً گیریم ما به خاطر مشکلات درون خانواده که به هیچ وجه ربطی به بیرون ندارد، مدتی هم نتوانیم با ورزشکاران و کادرهای فنی خود تسویه حساب مالی کنیم. واقعاً چرا باید مسائل و مشکلات درون خانواده‌ای را این دوستان و ورزشکاران به رسانه‌ها بکشند و بدون اینکه بدانند ما با چه مشکلات و شرایط اقتصادی سختی دست و پنجه نرم می‌کنیم، زحمات تمامی دست‌اندرکاران باشگاه ذوب‌آهن را زیر سؤال ببرند؟ حقیقتاً از این موضوع خیلی ناراحت شدم و دلخور چون این نمی‌شود که اعضای یک خانواده با کوچکترین مشکل، زمین و زمان را بهم ریخته و با مصاحبه کردن و بردن مسائل و مشکلات خصوصی، آرامش کل خانواده را به هم بریزند. از آن بدتر گفت و گوی برخی از این وزنه‌برداران در چند روز اخیر با بعضی رسانه‌های معاند بود! من از هر چه بگذرم از این موضوع عبور نخواهم کرد. وزنه‌بردارانی که رفتند با این قبیل رسانه‌ها مصاحبه کردند، بهتر است بروند مطالباتشان را هم ازهمان‌ رسانه‌های معاند دریافت کنند.»

مشکلات مالی حل شد، به مرور تسویه حساب می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه حل شده است یا نه تأکید دارد: «بله، خدا را شکر مشکلات مالی و مسدودی حساب ما درحال برطرف شدن است. این وعده را به ورزشکاران و کادرهای فنی می‌دهم که مشکلات مرتفع شده است و ما به مرور می‌توانیم به امید خدا در خدمت ورزشکاران باشیم و بدهی‌های معوقه آنها را که برعهده باشگاه است پرداخت کنیم. خیلی از عزیزان در این شرایط نسبتاً دشوار مالی که داشتیم، شاهد بودم که کنار ما بودند و با سعه صدر کمک‌مان کردند تا از این وضعیت عبور کنیم. قطعاً این محبت و حمایت آنها مد نظرما خواهد بود و سعی می‌کنیم تا حد امکان محبتشان را جبران کنیم.»

با قدرت پای ربیعی و فوتبالیست‌های ذوب‌آهن ایستادم
سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدیرعامل فعلی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص شرایط تیم فوتبال این باشگاه شناسنامه‌دار که هم اکنون و قبل از بازی‌های هفته نوزدهم با ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد می‌گوید: «من و تمامی ارکان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان با تمام قدرت و توان پای سرمربی تیم محمد ربیعی، تفکرات فنی او و توانمندی بازیکنان این باشگاه ایستادم و به آن اعتماد و اعتقاد کامل دارم. من قدردان سرمربی تیمم هستم که با تمام مشکلاتی که وجود داشت، کنار تیم ماند و برای ذوب‌آهن ایثارکرد. ربیعی و کادر او برای فوتبال ذوب‌آهن خیلی زحمت کشیدند و ما این را کامل دیدیم و می‌بینیم. مطمئناً من به این تیم اعتماد و اعتقاد دارم و همه جوره پای آنها هستم و می‌مانم.»

به دنبال برد در بازی‌های پیش رو هستیم
نیما نکیسا مدیرعامل فوتبالی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بازی‌های پیش‌ روی این تیم برابر هوادار و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران معتقد است: «ما بازی و باخت مقابل پرسپولیس همینطور حواشی که قبل و بعد از این بازی برای تیمم ایجاد شد را فراموش کردیم. اگرچه معتقدم خیلی به ما کم‌لطفی شد اما ما در آن بازی هم فرصت‌های طلایی زیادی داشتیم که البته قسمتمان برد نشد اما محمد ربیعی و تیم فوتبال ذوب‌آهن هم‌قسم شدند تا به امید خدا در بازی‌های آتی که پیش رو داریم با برد شیرین دل هواداران این باشگاه شاد شود و بتوانیم با اتحاد و همدلی که در تیم ذوب‌آهن وجود دارد به شرایط ایده‌آلی که این تیم شایسته و لایقش است برسیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: