کد خبر: ۹۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۶۳
سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

پیش‌بینی هواشناسی؛ این استان‌ها فردا بارانی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا بارش باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور را شاهد خواهیم بود.

مهر در خبری نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند نیز در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب یزد و ارتفاعات مرکزی در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز جمعه (۱۷ اسفند) در شمال شرق کشور در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: