کد خبر: ۹۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۸۹
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بارها به نمایندگان مازندران تاکید کردم شما نماینده هر شهری که هستید برای شهر خودتان تلاش کنید اما این تلاش طوری نباشد که مسائل کلی مازندران مغفول بماند، همه شما نمایندگان مازندران هستید و بخشی از تلاش و مشترکات شما باید برای مسائل کلی استان باشد.

ورود نماینده ولی‌فقیه در مازندران به اختلافات نمایندگان استان در مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام محمد باقر لائینی صبح دوشنبه در حاشیه نشست با مسؤولان استان مازندران اظهار کرد: هیچ کاری در فضای تشنج، اختلاف و کشمکش‌های سیاسی و اجتماعی پیش نمی‌رود بنابراین باید با همدلی در فضای دوستانه با تعامل و هم افزایی به اهداف بزرگ استان در یابیم.

به گزارش مهر، وی افزود: برای تحقق این امر نیاز هست انسان هوای نفس خویش را مدیریت کند تا نسبت به دیگران سعه صدر داشته باشد.

لائینی با اشاره به اینکه همه جناح‌ها، احزاب و گروه‌ها به دور از سلیقه‌های مختلف مشترکاتی با هم دارند، افزود: نباید مشترکات را فدای اختلافات کنیم و به مشترکات توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بارها به نمایندگان مازندران تاکید کردم شما نماینده هر شهری که هستید برای شهر خودتان تلاش کنید اما این تلاش طوری نباشد که مسائل کلی مازندران مغفول بماند، همه شما نمایندگان مازندران هستید و بخشی از تلاش و مشترکات شما باید برای مسائل کلی استان باشد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم تصریح کرد: راه اندازی بیش از ۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد در کشور از اقدامات و دستاوردهای شایسته دولت مردمی است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران هم موفقیت‌های خوبی حاصل شده است، افزود: سفرهای شهرستانی یکی از اقدامات امیدوار کننده استاندار مازندران برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم است که مردم نسبت به این سفرها دلگرم شده اند اما نیاز هست میزان اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هم اطلاع رسانی شود تا مردم نسبت به خدمات نظام و دولت امیدوار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: