کد خبر: ۹۶۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۸۴
خورش پسته کوهی، یکی از انواع خورش های محبوب و پرطرفدار استان کرمانشاه می باشد. پسته کوهی و یا ونوشک، خواص بی شمار و عالی دارد که می توانید با درست کردن این خورش لذیذ و خوشمزه از خواص و فواید ارزشمند این گیاه بهره مند شوید.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: خورش پسته کوهی، یکی از انواع خورش های محبوب و پرطرفدار استان کرمانشاه می باشد. پسته کوهی و یا ونوشک، خواص بی شمار و عالی دارد که می توانید با درست کردن این خورش لذیذ و خوشمزه از خواص و فواید ارزشمند این گیاه بهره مند شوید.

 

طرز پخت خورش پسته کوهی؛ ساده و متفاوت

 

پسته کوهی دارای خواص و فوایدی چون تقویت استخوان ‌ها، درمان کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت پوست و مو، تقویت حافظه و… می باشد. همچنین افرادی که طرفدار سرو غذاهای گیاهی نیز می باشند، می توانند گوشت قرمز را در رسپی این غذا حذف کرده و خورش پسته کوهی را کاملاً گیاهی و مقوی طبخ و سرو کنند. روش طبخ این خورش خوشمزه محلی بسیار ساده و آسان بوده و در زمان بسیار کوتاهی آماده می شود. می توانید خیلی سریع و آسان این غذای مقوی و سالم را در منزل طبخ و سرو کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: